select
Увійти
Вхід до інтернет-магазину

E-mail

Пароль

нагадати пароль
Скасувати
Зареєструватися
Контакти Доставка і оплата Гарантія
search
Увійти
Вхід до інтернет-магазину

E-mail

Пароль

нагадати пароль
Скасувати
Зареєструватися
0
Кошик0 товар
Каталог
АКЦІЇ ТА НОВИНКИ
Головна » Гарантія

Гарантія і гарантійні зобов’язання

Важливо: тільки сервісний центр «Евросвет» і його авторизовані партнери можуть виконувати гарантійні зобов’язання. Звертайтеся за обслуговуванням до продавця, в якого купили товар, а якщо це неможливо — направляйте запит нам. Ми спробуємо вам допомогти.

Обмін або повернення проводиться протягом 14 днів з моменту покупки. Ми приймемо товар, якщо на ньому немає слідів використання, зберігалася повна комплектація, пакування і заводське маркування залишилися цілими.

Гарантійне обслуговування надаємо для всієї продукції. Гарантійний термін вказаний в паспорті товару, зазвичай це 12 місяців з моменту покупки. Зберігайте чек або видаткову накладну, щоб прискорити приймання товару на сервісі.

Вся продукція ТМ «Евросвет» відповідає вимогам держави до світлодіодного освітлення. Наші світильники безпечні для людей і тварин, не вливають на роботу іншого електрообладнання в мережі і навіть правильно промарковані.

Гарантійні зобов’язання

Заміна і безкоштовний ремонт товара, який вийшов з ладу, проводиться в межах гарантійного терміну. Щоб підтвердити цей термін, необхідно надати заповнений гарантійний талон, видаткову накладну або чек на покупку.

Гарантійний термін рахується від дати покупки. Термін гарантії вказується в паспорті, на сайті та у видатковій накладній. Якщо ви купували в інтернет-магазині «Евросвет», разом із замовлення вам видали гарантійний талон, він також підходить для обслуговування по гарантії.

Для наших гуртових партнерів, хто реалізує світильники, ми надаємо додаткові три місяці гарантії. Це необхідно, щоб покупці наших партнерів отримали повний термін гарантії.

Причини відмови в безкоштовному гарантійному обслуговуванні товару

Всі світильники «Евросвет» відповідають вимогам держави. Це призводить до того, що використовувати товари ТМ «Евросвет» необхідно у відповідності з правилами. Ці правила також написав уряд. Якщо їх порушує споживач, нам доведеться відмовити в гарантійному обслуговуванні.

Щоб знати правила, не потрібно читати весь закон, достатньо ознайомитися з інформацією на пакуванні і в паспорті. Окрім правил експлуатації, світильники і лампи необхідно використовувати тільки за прямим призначенням. Воно також вказується в паспорті.

Змінювати конструкцію світильника заборонено. Щоб ми могли провести гарантійний ремонт, на корпусі мають стояти номер партії та дата виробництва. Ми їх вказуємо на кожному світильнику. Якщо цю інформацію зтерти або відірвати стікер, ми не зможемо підтвердити покупку і сервісному центру доведеться відмовити в гарантійному обслуговуванні.


«Евросвет» притримується партійного обліку. Щоб ми могли провести гарантійний ремонт, на корпусі мають стояти номер партії і дата виробництва. Ми вказуємо їх на кожному світильнику. Якщо цю інформацію стерти або відірвати стікер, ми не зможемо підтвердити покупку і сервісному центру доведеться відмовити в гарантійному обслуговуванні.

Якщо в корпус потрапила вода чи інша рідина, сторонні предмети або комахи, нам доведеться відмовити в ремонті. Адже це означатиме порушення правил експлуатації.

Умови скорочення служби світлодіодної продукції

Світлодіоди розраховані на використання 6–8 годин на добу. Порушення цієї вимоги інколи призводить до скорочення терміну експлуатації. Звертайте увагу на інформацію в паспорті і характеристиках на сайті.

Напруга і частота мережі мають відповідати 220 В ±10% і 50 Гц. Це закріплені законом вимоги і саме під них розробляється будь-яке освітлення для України.

На світильниках найчастіше вказується допустимий діапазон напруги — якщо в мережі відбуваються короткочасні коливання в межах цих параметрів, світильник продовжить справно працювати. Якщо напруга постійно завищена, може статися передчасний вихід з ладу. В такому випадку, гарантійний безкоштовний ремонт ми надати не зможемо.

Всі додаткові деталі, наприклад, як звернутися по гарантії та що робити, якщо вона вибігла, розповідає сторінка сервісного центру «Евросвет».