Увійти
Вхід до інтернет-магазину

E-mail

Пароль

нагадати пароль
Скасувати
Зареєструватися
Контакти Доставка і оплата Гарантія
search
Увійти
Вхід до інтернет-магазину

E-mail

Пароль

нагадати пароль
Скасувати
Зареєструватися
0
Кошик0 товар
Каталог
АКЦІЇ ТА НОВИНКИ
Головна » Сервісний центр


Сервісний центр

Ремонтно-сервісний центр «Евросвет» надає гарантійне і пост-гарантійне обслуговування продукції ТМ «Евросвет» і EVROLIGHT. Приймаємо товари, які купувалися на evrosvet.com.ua і у наших партнерів.

Створити звернення

Подивитися звернення



Також підбираємо і продаємо запчастини і комплектуючі для світлодіодних світильників. І продаємо відновлені світильники зі знижкою 50%, з наявністю можна ознайомитися, якщо особисто відвідати сервісний центр.

Якщо у вас є будь-які питання стосовно сервісного обслуговування, телефонуйте:
+38 067 327 90 14

Як передати товар на ремонт в сервісний центр

Щоб ваш запит обробили максимально швидко, виконайте кілька простих кроків.

1. Перевірте, чи підпадає товар під безкоштовне гарантійне обслуговування. Для цього потрібно ввести в форму нижче модель і партію (вказується на кожному світильнику і лампочці).

Дізнатися гарантію на товар

2. Передайте товар в сервісний центр в зручний спосіб: самостійно або перевізником.

Самостійно: завезіть в будній день за адресою: Київ, Новокостянтинівська 15/15, Склад №1 (територія заводу ТОМАК). Чекаємо на товар з документом, що підтверджує дату покупки: чеком або накладною.

Поштовим перевізником: заповнити сервісний лист-звернення. Відправити товар з заповненим сервісним листом і копією чека або накладної.

Дані для відправки:
Нова Пошта, Київ, відділення №17
Отримувач:
ТОВ "Ворлд ЛАМПС", ЄДРПОУ 42450056
+380 67 327 90 14

Важливо: номер ТТН и копію сервісного листа відправте
на e-mail [email protected] або в Viber 067-327-90-14.

Коли товар дістанеться сервісного центру, ви отримаєте акт прийому товару з вказаним статусом обслуговування (обмін, ремонт, заміна) на пошту, яку ви вкажете в сервісному листі. Це одна з причин, чому так важливо заповнювати сервісний лист і відправляти його з товаром.

За номером акту приймання ви завжди можете уточнити статус вашого звернення телефоном:
+38 067 327 90 14

Ми обслужимо товар і відправимо його назад. На пошту і номер телефону, які ви вказали в сервісному листі, прийде повідомлення з номером ТТН. Якщо зручно, можемо видати прямо на сервісі, вам буде необхідно заїхати і забрати товар.

Якщо ви відправляєте рекламацію «Новою поштою», ви приймаєте правила прийому товару сервісного центру.

Скільки часу займає обслуговування

Гарантійний обмін проводиться протягом 1 робочого дня з моменту оформлення акту приймання (той же день, коли товар доїхав до сервісного центру).

Гарантійний ремонт проводиться протягом 3 робочих днів з моменту оформлення акту приймання.

Інколи нам необхідно провести експертизу. Тоді термін обробки збільшується на 1 день.

Чому ремонт може бути платним

Бувають випадки, коли ми змушені відмовити в безоплатному обслуговуванні:

Порушення правил і умов експлуатації. Експлуатація товарів має проводитися у відповідності з «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів», затвердженими наказом Міністерства Палива та енергетики України №258 від 25.07.2006р., а також в паспорті виробу.

Використання не за призначенням.Товар може використовуватися тільки в дозволеному середовищі, і тільки за прямим призначенням. Сфери призначення і умови середовища вказуються в паспорті виробу.

Внесення змін в конструкцію виробу, механічні пошкодження або сліди ремонту. Ми не можемо відновити фабричний стан світильника, якщо хтось вже поколупався всередині або необережно обходився з товаром.

Дата виробництва або номер партії змінено чи неможливо ідентифікувати. Кожний світильник промарковано. Маркування розраховане на більше 5 років збереження.

Потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів. Рідини, комахи, інші предмети і субстанції, не призначені для контакту з деталями не дають можливості відновити світильник. Виключення складають тільки товари з рівнем захисту IP65, але там потрапляння сторонніх предметів можливе тільки якщо тому передували механічні пошкодження.

Заключення експертизи про негарантійний випадок. Так буває нечасто, але трапляється. Зазвичай, експертиза відмовляє в ремонті, якщо світильник вийшов з ладу від зависоких стрибків напруги.

Якщо ваш товар не підлягає гарантійному обслуговуванню або термін гарантії вийшов, ми запропонуємо ремонт за мінімальну вартість або знижку на нову продукцію.

Залишилися питання? Звертайтеся:

Пошта: [email protected]

Viber/Телефон: +38 067 327 90 14