Каталог
АКЦІЇ ТА НОВИНКИ
Головна » Сервісний центр

Сервісний центр


Ремонтно-сервісний центр «Евросвет» здійснює якісне гарантійне та післягарантійне обслуговування ТМ Евросвет, придбаної в інтернет-магазині evrosvet.com.ua, а також у дилерів компанії в точках продажу по всій території України.

Також ми займаємося підбором та продажем запчастин та комплектуючих для світлодіодних світильників


Правила гарантійного обслуговування продукції ТМ ЕВРОСВЕТ                                                          

Порядок дій у випадку виходу з ладу світлотехнічної продукції:

1. Перевірте чи підлягає товар (партія) безкоштовному гарантійному обслуговуванню.

Для цього ви можете:

- Завантажити перелік товарів, у яких закінчилася гарантія (Завантажити список)

- Перевірити онлайн Дізнатися гарантію на товар

2. Доставити товар в централізовану точку сервісного центру зручним для вас методом:                                   

Самостійно –очікуємо вас в будні дні за адресою м.Київ, вул. Новокостянтинівска 15/15, Склад №1 (територія заводу ТОМАК) з товаром і документом, що підтвержує дату покупки.

Поштовим перевізником —Для цього потрібно:

- Завантажити і заповнити сервісний лист-звернення (Завантажити сервісний лист). 

- Оформити відправлення Новою Поштою — відправити товар з заповненим сервісним листом та документом, що підтвержує дану покупку (можлива копія накладної, чека)

Доставка (пересилання) товару/рекламації в СЦ здійснюється за рахунок відправника.

- Номер накладної (декларації НП) и копію сервісного листа ОБОВ'ЯЗКОВО відправити  на 

e-mail service@evrosvet.com.ua або Viber 067-327-90-14 сервісного центру.

З будь-якими питаннями стосовно гарантійного обслуговування звертайтесь за тел. (067)327-90-14

3. Після отримання відправлення і приймання товару менеджером СЦ на пошту, яку ви вказали в сервісному листі, ми відправимо Акт приймання товару зі вказаним статусом (обмін, ремонт, заміна) сервісного обслуговування.

За номером Акта приймання ви завжди можете уточнити статус вашого звернення за тел. (067) 327-90-14

4. Коли ми закінчимо обслуговування вашого товару і відправимо його назад, на пошту і номер телефону, які ви вказали в сервісному листі, прийде повідомлення з номером декларації (ТТН).

✓ При відправленні рекламації Новою Поштою, ви погоджуєтесь з усіма правилами приймання рекламацій СЦ компанії 

Регламент обслуговування рекламацій сервісним центром:

- Гарантійний обмін — здійснюється протягом 1 робочого дня з моменту оформлення Акта-приймання менеджером СЦ;

- Гарантійний ремонт — здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту оформлення Акта-приймання менеджером СЦ;

- У випадку необхідності проведення експертизи, строк обробки рекламацій може бути збільшений на 1 день.

Причини відмови у безкоштовному гарантійному обслуговуванні товару:

•Порушення правил та умов експлуатації. Експлуатація товарів ТМ ЕВРОСВЕТ повинна виконуватися у відповідності з «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених наказом Міністерства Палива та енергетики України №258 від 25.07.2006р., а також  вказаними в паспорті виробу.

• Використання виробу у середовищі, не придатному для використання даного виробу або використання не за призначенням (сфери призначення вказані в паспорті виробу).

•Внесені зміни в конструкцію виробу.

• Наявність механічних пошкоджень або слідів несанкціонованого (самостійного) ремонту.

• Якщо дата виробництва чи номер партії змінені або не можуть бути ідентифіковані (дата виробництва та номер партії вказані на корпусі).

• Потрапляння в середину корпуса товара сторонніх предметів, рідин, комах, або інших предметів і речовин, не призначених для контакту з деталями. (окрім виробів призначених для експлуатації зовні приміщень)

- Висновок експертизи що до негарантійного випадку.

Якщо ваш товар не підлягає гарантійному обслуговуванню або строк гарантії закінчився, ми завжди готові піти вам на зустріч, і зможемо запропонувати якісний і оперативний  ремонт за мінімальною вартістю або надати знижку на нову продукцію.

Види сервісних робіт за групами товарів

Товарна номенклатура

Вид сервісного обслуговування

Правила відправлення товару на сервісне обслуговування

OPAL/ PRISMATIC

Сервісний обмін / Ремонт

1. Відправлення цільного світильника — проводиться сервісний обмін на аналогічний відновлений товар

2. Відправлення світлодіодних стрічок ТІЛЬКИ РАЗОМ З ДРАЙВЕРАМИ (на драйвері вказано маркування ТМ і партії товару)

✓  Діагностика деталі, яка вийшла з ладу

✓  Проводиться обмін несправної запчастини на нову

3. Відправлення стрічок без драйвера — обмін не проводитися

PANEL

обмін на нову

1. Відправлення світильника разом з драйвером:

✓  Обмен неработающей части светильника на новый (светильник или драйвер)

2.  Відправлення світильника без драйвера:

✓  обмін світильника на новий

✓  зворотна відправка без драйвера

3. Відправлення драйвера без світильника — обмін драйвера без світильника не проводитися

Світильник вуличний ST і SKYHIGT

Ремонт

✓  Діагностика деталі, яка вийшла з ладу (чип/драйвер)

✓  Заміна несправної деталі на нову

✓  Надання гарантії на замінену деталь — 3 місяці

✓  Збереження повної гарантії на світильник з дати покупки

Лампа Т8

Обмін на нову

На безкоштовне сервісне обслуговування не приймається лампа з пошкодженими цоколями і битим корпусом

Прожектори

Ремонт /

обмін на новий

Розбірні прожектора — РЕМОНТ:

✓  Діагностика деталі, яка вийшла з ладу (чип/драйвер)

✓  Заміна несправної деталі на нову

✓  Надання гарантії на замінену деталь — 3 місяці

✓ Збереження повної гарантії з дати покупки прожектора

Цілісні прожектора — ОБМІН НА НОВИЙ:

✓  Збереження повної гарантії з дати покупки прожектора

Світильник виразний / накладної

Обмін на новий

1. Відправлення світильника разом з драйвером:

✓ обмін несправної частини світильника на нову (світильник чи драйвер)

2. Відправлення світильника без драйвера:

✓ обмін світильника на новий

✓ зворотна відправка без драйвера

3. Відправлення драйвера без світильника — обмін драйвера без світильника не проводитися

З усіх додаткових питань Ви можете звертатися:

Пошта: service@evrosvet.com.ua

Viber/Телефон: 067-327-90-14