Сервісний центр
Ремонтно-сервісний центр «Евросвет» здійснює якісне гарантійне та післягарантійне обслуговування ТМ Евросвет, придбаної в інтернет-магазині evrosvet.com.ua, а також у дилерів компанії в точках продажу по всій території України.
Також ми займаємося підбором та продажем запчастин та комплектуючих для світлодіодних світильників.
Правила гарантійного обслуговування продукції ТМ ЕВРОСВЕТ
Порядок дій у випадку виходу з ладу світлотехнічної продукції:
1. Перевірте чи підлягає товар (партія) безкоштовному гарантійному обслуговуванню.
2. Доставити товар в централізовану точку сервісного центру зручним для вас методом:
• Самостійно –очікуємо вас в будні дні за адресою м.Київ, вул. Новокостянтинівска 15/15, Склад №1 (територія заводу ТОМАК) з товаром і документом, що підтвержує дату покупки.
• Поштовим перевізником —Для цього потрібно:
- Завантажити і заповнити сервісний лист-звернення (Завантажити сервісний лист).
- Оформити відправлення Новою Поштою — відправити товар з заповненим сервісним листом та документом, що підтвержує дану покупку (можлива копія накладної, чека)
Доставка (пересилання) товару/рекламації в СЦ здійснюється за рахунок відправника.
- Номер накладної (декларації НП) и копію сервісного листа ОБОВ'ЯЗКОВО відправити на
e-mail [email protected] або Viber 067-327-90-14 сервісного центру.
З будь-якими питаннями стосовно гарантійного обслуговування звертайтесь за тел. (067)327-90-14
3. Після отримання відправлення і приймання товару менеджером СЦ на пошту, яку ви вказали в сервісному листі, ми відправимо Акт приймання товару зі вказаним статусом (обмін, ремонт, заміна) сервісного обслуговування.
За номером Акта приймання ви завжди можете уточнити статус вашого звернення за тел. (067) 327-90-14
4. Коли ми закінчимо обслуговування вашого товару і відправимо його назад, на пошту і номер телефону, які ви вказали в сервісному листі, прийде повідомлення з номером декларації (ТТН).
✓ При відправленні рекламації Новою Поштою, ви погоджуєтесь з усіма правилами приймання рекламацій СЦ компанії
Регламент обслуговування рекламацій сервісним центром:
- Гарантійний обмін — здійснюється протягом 1 робочого дня з моменту оформлення Акта-приймання менеджером СЦ;
- Гарантійний ремонт — здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту оформлення Акта-приймання менеджером СЦ;
- У випадку необхідності проведення експертизи, строк обробки рекламацій може бути збільшений на 1 день.
Причини відмови у безкоштовному гарантійному обслуговуванні товару:
•Порушення правил та умов експлуатації. Експлуатація товарів ТМ ЕВРОСВЕТ повинна виконуватися у відповідності з «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених наказом Міністерства Палива та енергетики України №258 від 25.07.2006р., а також вказаними в паспорті виробу.
• Використання виробу у середовищі, не придатному для використання даного виробу або використання не за призначенням (сфери призначення вказані в паспорті виробу).
•Внесені зміни в конструкцію виробу.
• Наявність механічних пошкоджень або слідів несанкціонованого (самостійного) ремонту.
• Якщо дата виробництва чи номер партії змінені або не можуть бути ідентифіковані (дата виробництва та номер партії вказані на корпусі).
• Потрапляння в середину корпуса товара сторонніх предметів, рідин, комах, або інших предметів і речовин, не призначених для контакту з деталями. (окрім виробів призначених для експлуатації зовні приміщень)
- Висновок експертизи що до негарантійного випадку.
Види сервісних робіт за групами товарів
Товарна номенклатура |
Вид сервісного обслуговування |
Правила відправлення товару на сервісне обслуговування |
OPAL/ PRISMATIC |
Сервісний обмін / Ремонт |
1. Відправлення цільного світильника — проводиться сервісний обмін на аналогічний відновлений товар 2. Відправлення світлодіодних стрічок ТІЛЬКИ РАЗОМ З ДРАЙВЕРАМИ (на драйвері вказано маркування ТМ і партії товару) ✓ Діагностика деталі, яка вийшла з ладу ✓ Проводиться обмін несправної запчастини на нову 3. Відправлення стрічок без драйвера — обмін не проводитися |
PANEL |
обмін на нову |
1. Відправлення світильника разом з драйвером: ✓ Обмен неработающей части светильника на новый (светильник или драйвер) 2. Відправлення світильника без драйвера: ✓ обмін світильника на новий ✓ зворотна відправка без драйвера 3. Відправлення драйвера без світильника — обмін драйвера без світильника не проводитися |
Світильник вуличний ST і SKYHIGT |
Ремонт |
✓ Діагностика деталі, яка вийшла з ладу (чип/драйвер) ✓ Заміна несправної деталі на нову ✓ Надання гарантії на замінену деталь — 3 місяці ✓ Збереження повної гарантії на світильник з дати покупки |
Лампа Т8 |
Обмін на нову |
На безкоштовне сервісне обслуговування не приймається лампа з пошкодженими цоколями і битим корпусом |
Прожектори |
Ремонт / обмін на новий |
Розбірні прожектора — РЕМОНТ: ✓ Діагностика деталі, яка вийшла з ладу (чип/драйвер) ✓ Заміна несправної деталі на нову ✓ Надання гарантії на замінену деталь — 3 місяці ✓ Збереження повної гарантії з дати покупки прожектора
Цілісні прожектора — ОБМІН НА НОВИЙ: ✓ Збереження повної гарантії з дати покупки прожектора |
Світильник виразний / накладної |
Обмін на новий |
1. Відправлення світильника разом з драйвером: ✓ обмін несправної частини світильника на нову (світильник чи драйвер) 2. Відправлення світильника без драйвера: ✓ обмін світильника на новий ✓ зворотна відправка без драйвера 3. Відправлення драйвера без світильника — обмін драйвера без світильника не проводитися |
З усіх додаткових питань Ви можете звертатися:
Пошта: [email protected]
Viber/Телефон: 067-327-90-14