Каталог
АКЦІЇ ТА НОВИНКИ
Головна » Сервісний центр

Сервісний центр

На всю продукцію ТМ «ЕВРОСВЕТ», що реалізовується в інтернет-магазині EVROSVET.COM.UA, поширюється офіційна гарантія виробника. Сервісний центр також надає післягарантійне обслуговування та реалізує комплектуючі для світильників.


Безкоштовне гарантійне обслуговування починається з дати продажу продукції в нашому інтернет-магазині з терміном її гарантії до 2-х років.

Правила обслуговування рекламації ТМ ЕВРОСВЕТ

Для надання безкоштовного сервісного обслуговування НЕОБХІДНО:

1. Перевірити товар на відповідність партії безкоштовного гарантійного обслуговування (Завантажити список з гарантійним періодом товарів) Дізнатися гарантію на товар

2. Заповнити сервісний лист (Завантажити сервісний лист)

3. Доставити товар в централізовану точку сервісного центру (далі — СЦ) світлотехніки:

• КИЇВ і Київська область — щовівторка та щочетверга з 8:30 до 17:00 за адресою вул. Новокостянтинівська 15/15, територія заводу ТОМАК

• РЕГІОНИ — оформити відправку Новою Поштою м. Київ відділення №17. Товар відправити разом з заповненим сервісним листом і документом, що підтверджує дану покупку (можлива копія накладної, чека)

4. Номер накладної та копію сервісного листа ОБОВ'ЯЗКОВО відправити на пошту service@evrosvet.com.ua або Viber 067-327-90-14 сервісного центру.

ВАЖЛИВО!!!

✓ При відправці рекламації Новою поштою Ви погоджуєтеся з усіма правилами приймання товару РСЦ світлотехніки

✓ Оплата пересилання рекламації здійснюється за рахунок відправника.

Після приймання товару фахівцем СЦ Вам на пошту, яку вказали в сервісному аркуші, буде відправлений Акт приймання товару із зазначенням термінів і статусу (обмін, ремонт, заміна) сервісного обслуговування.

Після закінчення сервісного обслуговування і зворотного відправлення рекламації Вам на пошту, яку вказали в сервісному аркуші, прийде повідомлення з номером ТТН для отримання.

Причини відмови в безкоштовному гарантійному обслуговуванні товару:

• Порушення правил експлуатації. Експлуатація товарів ТМ «ЕВРОСВЕТ» повинна проводитися відповідно до «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України №258 від 25.07.2006 р.

• Використання виробу в середовищі невідповідною його прямому призначенню (сфери призначення вказані в паспорті виробу).

• Внесення змін у конструкцію виробу.

• Наявність механічних пошкоджень або слідів несанкціонованого ремонту.

• Якщо дата виробництва або номер партії змінений або не може бути ідентифікований (дата виробництва та номер партії вказано на корпусі).

• Потрапляння в корпус товару сторонніх предметів, рідин, комах, або інших предметів і речовин, не призначених для контакту з деталями.

Види сервісних робіт за групами товарів

Товарна номенклатура

Вид сервісного обслуговування

Правила відправлення товару на сервісне обслуговування

OPAL/ PRISMATIC

Сервісний обмін / Ремонт

1. Відправлення цільного світильника — проводиться сервісний обмін на аналогічний відновлений товар

2. Відправлення світлодіодних стрічок ТІЛЬКИ РАЗОМ З ДРАЙВЕРАМИ (на драйвері вказано маркування ТМ і партії товару)

✓  Діагностика деталі, яка вийшла з ладу

✓  Проводиться обмін несправної запчастини на нову

3. Відправлення стрічок без драйвера — обмін не проводитися

PANEL

обмін на нову

1. Відправлення світильника разом з драйвером:

✓  Обмен неработающей части светильника на новый (светильник или драйвер)

2.  Відправлення світильника без драйвера:

✓  обмін світильника на новий

✓  зворотна відправка без драйвера

3. Відправлення драйвера без світильника — обмін драйвера без світильника не проводитися

Світильник вуличний ST і SKYHIGT

Ремонт

✓  Діагностика деталі, яка вийшла з ладу (чип/драйвер)

✓  Заміна несправної деталі на нову

✓  Надання гарантії на замінену деталь — 3 місяці

✓  Збереження повної гарантії на світильник з дати покупки

Лампа Т8

Обмін на нову

На безкоштовне сервісне обслуговування не приймається лампа з пошкодженими цоколями і битим корпусом

Прожектори

Ремонт /

обмін на новий

Розбірні прожектора — РЕМОНТ:

✓  Діагностика деталі, яка вийшла з ладу (чип/драйвер)

✓  Заміна несправної деталі на нову

✓  Надання гарантії на замінену деталь — 3 місяці

✓ Збереження повної гарантії з дати покупки прожектора

Цілісні прожектора — ОБМІН НА НОВИЙ:

✓  Збереження повної гарантії з дати покупки прожектора

Світильник виразний / накладної

Обмін на новий

1. Відправлення світильника разом з драйвером:

✓ обмін несправної частини світильника на нову (світильник чи драйвер)

2. Відправлення світильника без драйвера:

✓ обмін світильника на новий

✓ зворотна відправка без драйвера

3. Відправлення драйвера без світильника — обмін драйвера без світильника не проводитися

З усіх додаткових питань Ви можете звертатися:

Пошта: service@evrosvet.com.ua

Viber/Телефон: 067-327-90-14